PREDSTAVITEVPROGRAMNOVICELOST&FOUNDKONTAKTARHIVGALERIJA

sreda, 22. december 2010

22:00 - Defonija
BRATKO BIBI? & THE MADLEYS QUARTET

Bratko Bibič - harmonika, glas

Matjaž Sekne - viola, violina

Vasko Atanasovski - sopranski-, altovski-, baritonski saksofon, flavta, glas

Boštjan Gombač - klarinet, drobna zvočila, glas

Franci Škapin-Indio - računalnik, električen klavir, glas


"Tapritrknjena" - operetta di buffalo: vaja za radio, zgodbo in orkester

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Glasbeno-zvočni sprehod skoz vse tri kupeje Božanske komedije, v našim časom nemara ustreznejšem, obrnjenem vrstnem redu kakor v izvirni alegoriji. Začenši v Raju - natančneje: v New Yorku vaudevillščine okoli leta 1915 - bomo prepotovali Vice - tam bo vsega, kar hočete, predvsem pa duhovi futurizma in dadaizma - in končali v trušču Pekla. Glasbeni okruški Bratka Bibiča, didaktika melodramatike, improvizacija trenutka, soundtracki brez filma, techno in noise.

 

Vse za veseli december na dan JLA.

 

e cela desetletja minevajo, odkar se je še mlečnozobi Bratko Bibič jel ukvarjati z glasbo. Najpoprej z orglicami. Sedemdeseta - in z njimi Bratko - dajo, nadalje, enega izmed najslavnejših bendov, kar jih pozna domovina - Begnagrad. "One of the pioneers of World Music," so veliko pozneje za nazaj ugotovili vrli in učeni švicarski kritiki. Prav v Švici je domovala tudi grupa Nimal, s katero je Bratko nadaljeval udarno pot k dokončni emancipaciji harmonike iz sveta nevarnih stereotipov. V zadnjih dveh desetletjih bodisi sam ali v tem ali onem bendu, v gledališču, na otvoritvi razstave, s potujočim kinom, na klubskem ali velikem koncertnem prizorišču ... Bratko smelo in vztrajno nadaljuje z iskanjem svojega optimalnega štiklca. Za mnoge njegove muzične stvaritve lahko zdaj že rečemo, da jih širše občinstvo rado prepozna, pa čeprav mu sploh ni jasno, kdo in zakaj jih je napisal. Bratku Bibiču je mesto v peterici najkreativnejših harmonikarjev po imenu Accordion Tribe razkazalo svet in utrdilo sloves, da se poslej ne brani niti takih prostorov, kakor sta Dunajska filharmonija ali klub Gromka. Zadnja leta se Bibič - sicer tudi filozof in raziskovalec - poglobljeno ukvarja s preteklo in polpreteklo zgodovino, ki sega zlasti v pionirsko filmsko razdobje, čas Soške fronte in k -izmom, kar so jih proizvedle zgodovinske avantgarde.

V tokratnem kvartetu The Madleys, torej dodobra ustaljeni Bibičevi zasedbi, nastopata dva izmed najbolj zaposlenih in najodličnejših pihalcev tega prostora - Vasko Atanasovski in Boštjan Gombač, dolgoletni glasbeni partner, sicer prekaljen orkestrski in kreativni muzičist Matjaž Sekne, zvestemu občinstvu pa se bo tokrat predstavil še najnovejši, manj znan član Franci Škapin-Indio, ki ga je Bibič odkril na terenu.

Koncertni cikel Defonija podpirata Mestna občina Ljubljana - Oddelek za kulturo in Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.


http://www.rootsworld.com/interview/bibic.html
http://www.beat-a-go-go.com/story/2006/5/10/201330/281
http://vasko.kibla.org/
http://bam.vecer.com/igre2006/bonbon/default.asp?kaj=1&id=4093099


kontakt: defonija@gmail.com
« nazaj

komentarji







MESSAGE TO OUR VISITORS
We don't care who you are, or what ethnic, religious or other identity status you represent, we are all red on the inside. However, if you come to Gromka and show no respect to the people (fellow visi...
[ preberi več... ]




layout:vax - 2008 - code:primz